Αρχική > Αναλύσεις, Επικαιρότητα - σχολιασμός > «Σήμερα αλλάζω προφάιλ φώτο!» της Sofia Nefeli

«Σήμερα αλλάζω προφάιλ φώτο!» της Sofia Nefeli

Σήμερα αλλάζω προφάιλ φώτο. Πήγα τριήμερο και χρειάζομαι να το διαδώσω . Όσο χρειάζονται κάποιοι να διαδίδουν φωτογραφίες νεκρών παιδιών. Φημολογείται ότι είναι νεκρά παιδιά της Συρίας , κι όχι της Παλαιστίνης . Ποιά η διαφορά ? Ο πόλεμος πουλάει. Συγκινήσεις .. λίγο να σταθούμε στο ότι η ζωή μας δεν είναι τόσο χάλια.
Να, δειτε τις φωτό μου . Πέρασα τόσο ωραία. Έβαλα και φίλτρο. Είμαι κουλάτη και μέσα στα πράγματα. Πριν λίγο χτυπησε το τηλ. Από τράπεζα ήταν για ένα δάνειο. Θα πάρουμε άλλο δανειο ρεεε, και θα το ξεχρεώσουμε. Από σεπτέμβρη θα στείλω και βιογραφικά. Θα γίνω κάποια μια μέρα. Θα αποκτήσω λεφτά και αυτοπεποίθηση. Ποιός τους χέζει και τους νεκρούς . η ζωή είναι εδω ρε φίλε. Ανοίγει μαγαζί στο όνομα κάτι κολλητών. Θα πίνουμε μπιρόνια τζαμπέ. «Εγώ» δεν θα πάθω κατάθλιψη. Η φτώχεια θέλει καλοπέραση. «Εγώ» θα δουλεύω και για 2 ευρώ την ώρα σε πολυεθνική. Θα πίνω κόκα κόλα και Αθηναϊκή ζυθοποιία . θα κάνω διακοπές με χαρτζιλίκι από γονείς και θα ποστάρω τις φωτό μου για να βλέπετε όλοι πως έχω ζωή. Ζω ρε. Δεν πεθαίνω για το κάθε κακόμοιρο παιδί που βρέθηκε στο δρόμο της χαμάς. Της Χαμάς ε? Όχι του Ισραήλ . Γιατί το παν είναι να κρατάς ίσες αποστάσεις από τα πράγματα. Ίσες αποστάσεις από την πολιτική, ίσες αποστάσεις από το συναίσθημα , ίσες αποστάσεις από την ζωή .
Μαλάκα μου, γεννήθηκα για να πεθάνω και στο ενδιάμεσο Τίποτα.

 

ΠΗΓΗ / ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΕΤ’ ΕΠΑΙΝΩΝ ΑΠΟ  :

 Sofia Nefeli

 

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

