Αρχική > Ανακοινώσεις, Αναλύσεις, Δράσεις, Επικαιρότητα - σχολιασμός, Ελεύθερη Έκφραση (Δεν εκπροσωπεί τη Λαϊκή Συνέλευση)!, Πολυμέσα > ΚΟΜΟΤΗΝΗ – ΛΑΚΩΝΙΑ-ΝΔ :Η λαμογιά βασιλεύει σ’ αυτή την Μπανανία (Ελλάδα)!

ΚΟΜΟΤΗΝΗ – ΛΑΚΩΝΙΑ-ΝΔ :Η λαμογιά βασιλεύει σ’ αυτή την Μπανανία (Ελλάδα)!

                                                                                                                                                                                                                       Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΖΗΓΟΣ ΤΗΣ ΦΕΒΡΩΝΙΑΣ ΠΑΤΡΙΑΝΑΚΟΥ ΠΡΩΗΝ  ΒΟΛΕΥΤΟΥ ΝΔ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥ ΑΠΟΛΥΜΕΜΕΝΟΥ

από ΑΠΟ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 23:10, Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

http://planet-greece.blogspot.com/2012/03/athens-airways-o.html

Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΚΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ Athens Airways ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΖΗΓΟ ΠΗΡΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΓΕΜΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΟΦΟΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΡΑΓΚΑ…. ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ. Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΕ ΟΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ. Ποιος είναι ο Σάκης Ανδριανόπουλος, ήταν ο επιχειρηματίας, που μαζί τον σύζυγο της πρώην βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας….
Φαβρωνία Πατριανάκου, Δ. Καραΐσκο, είχε την αεροπορική εταιρεία Athens Airways. Ο 52χρονος ένοπλος Σ.Μ., είναι κάτοικος Αιγίου. Εργαζόταν στην Athens Airways και όταν πριν από 9 μήνες η εταιρεία έκλεισε, ο Σάκης Ανδριανόπουλος είχε υποσχεθεί ότι θα τον προσλάβει στην Helesi. Του χρωστούσε και χρήματα,

Ολαός όμως λέει πως «ο χορτάτος δεν μπορεί να καταλάβει τον πεινασμένο» και η κυρία Φεβρωνία Πατριανάκου είναι «χορτάτη», επειδή μαζί με τον σύζυγό της κ. Δημήτρη Καραΐσκο και τον φίλο τους από τα χρόνια της ΟΝΝΕΔ κ. Σάκη Ανδριανόπουλο ανέπτυξαν χρυσοφόρες μπίζνες με τα σκουπίδια. Με… σύμμαχο τις κομματικές γνωριμίες τους καταφέρνουν τα τελευταία χρόνια να «κερδίζουν» όλους τους διαγωνισμούς που γίνονται σε «γαλάζιους» δήμους και αφορούν από κάδους μέχρι απορριμματοφόρα. Μάλιστα στους παλιούς κομματικούς φίλους όχι απλώς δεν κάνουν εκπτώσεις, αλλά χρεώνουν υψηλότερες τιμές απ’ ό,τι σε άλλους που δεν είναι και… τόσο φίλοι. Ετσι, για παράδειγμα, έναν κάδο που η εταιρεία τον πουλάει επίσημα 240 ευρώ, στον Δήμο Αθηναίων τον πούλησε 486,40 ευρώ.

Αλλά κι αυτοί καθαυτοί οι διαγωνισμοί απ’ άκρου εις άκρον της χώρας, ύψους δε κάδων εκατομμυρίων, καταγγέλλονται ως φωτογραφικοί και πολλοί απ’ αυτούς έχουν φτάσει στα εισαγγελικά γραφεία για διερεύνηση. Το περιβάλλον όμως της «Περιβαλλοντικής», η οποία τώρα έχει απορροφηθεί από τη μητρική HELESI, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να δημιουργήσει σημαντικά περιουσιακά στοιχεία με κατα θέσεις εκατομμυρίων, μετοχές και ακίνητα που φτάνουν μέχρι τη Μύκονο. Κατά συνέπεια, είναι λογικό η κυρία Πατριανάκου να μη βλέπει καμιά οικονομική κρίση και ανένα πρόβλημα στην ελληνική κοινωνία και να θεωρεί την αγανάκτηση του κόσμου αποτέλεσμα της προπαγάνδας των «παπαγάλων».

Αλλωστε τώρα που η ίδια παίζει το προσωπικό της στοίχημα στην πολιτική κονίστρα της Ν.Δ., αφού πρώτα έκανε το πέρασμά της και από την Πολιτική Ανοιξη των κυρίων Σαμαρά, Κακλαμάνη κ.λπ., δεν κατέχει μετοχές της HELESI, καθώς τις πούλησε με την ένταξή της στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας το 2007. Το γεγονός ότι ο σύζυγός της παραμένει μέτοχος και διευθυντικό στέλεχος στην εν λόγω εταιρεία, η οποία γιγαντώθηκε τα τελευταία χρόνια και έφτασε να δημιουργήσει μέχρι και αεροπορική εταιρεία («Athens Airways») είναι κατά νεοδημοκρατική φιλοσοφία νόμιμο. Και ως γνωστόν, στις μέρες της «γαλάζιας» διακυβέρνησης «ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό»!

http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=33149

ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΓΙΑΝ ΜΕ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΝ ATHENS AIRWAYS…απο ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Η συγχώνευση της Olympic Air με την Aegean Airlines επιχειρείται να γίνει με… άλλοθι την Athens Airways, την εταιρεία του «γαλάζιου» Σάκη Ανδριανόπουλου, συνεταίρου του συζύγου της Φεβρωνίας Πατριανάκου, της πρώην γαλάζιας βουλευτή και πρώην συνεταίρου του Ανδριανόπουλου. Όταν οι μέτοχοι της Olympic Air και της Aegean Airlines υποστηρίζουν ότι από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών δεν θα δημιουργηθεί ισχυρό μονοπώλιο, παρότι οι δύο εταιρείες εξυπηρετούν συνολικά περίπου 6,2 εκατ. αεροπορικές μετακινήσεις τον χρόνο στο εσωτερικό της χώρας (σχεδόν το 97% των εσωτερικών επιβατών!), εννοούν ακριβώς ότι υπάρχει ανταγωνισμός και αυτός ακούει στο όνομα… Athens Airways! Είναι η εταιρεία που δημιουργήθηκε – όταν έμπαινε σε εφαρμογή η εκποίηση της κρατικής Ολυμπιακής – μόνο και μόνο για να αναλάβει τις επιδοτούμενες από το κράτος (με περίπου 35 εκατ. ευρώ τον χρόνο) 24 άγονες γραμμές. Άλλωστε αυτήν την εταιρεία, με στόλο σήμερα τεσσάρων Embraer (49 θέσεων το καθένα), προέβαλε ως άλλοθι και ο τότε υπουργός Κ. Χατζηδάκης όταν έλεγε και ξανάλεγε (πριν καν δημιουργηθεί η Α.Α.) ότι «τα νησιά δεν πρόκειται να μείνουν ούτε στιγμή χωρίς αεροπορική συγκοινωνία»! Μάλιστα η Athens Airways έσπασε κάθε ρεκόρ κατά τη διαδικασία αδειοδότησής της από την ΥΠΑ! Βέβαια, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ευνοϊκά για τους μετόχους της Athens Airways, η οποία με την εκχώρηση της Ολυμπιακής στη MIG άρχισε να φορτώνεται με τεράστια οικονομικά βάρη. Όμως, παρότι ήρθε το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, ο ρόλος της (το «άλλοθι» που προαναφέραμε) δεν έπρεπε να τελειώσει εδώ. Η Athens Airways και οι άλλες μικρές εταιρείες έπρεπε να είναι παρούσες στον «γάμο» Βασιλάκη  Βγενόπουλου, ακριβώς για να διευκολύνουν τις Επιτροπές Ανταγωνισμού να εγκρίνουν τη συγχώνευση Olympic  Aegean

. Έτσι, τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ετέθη ζήτημα για το ποιος θα εκτελέσει τις 24 επιδοτούμενες άγονες γραμμές για το μεταβατικό διάστημα Δεκεμβρίου 2009  Μαρτίου 2010, δηλαδή για τέσσερις μήνες συνολικά, η Athens Airways έλαβε το «φιλί της ζωής». Προς έκπληξη όλων, η διορισμένη από την κυβέρνηση της Ν.Δ. διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας – η οποία εξακολουθεί και επί ΠΑΣΟΚ να παραμένει στη θέση της – τής ανέθεσε τις 10 επιδοτούμενες γραμμές αντί 1,5 εκατ. ευρώ! Άλλες πέντε γραμμές δόθηκαν στη Sky Express με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης αντί περίπου 700.000 ευρώ! Η πλάκα είναι ότι ο Βγενόπουλος είχε ζητήσει να αναλάβει όλες αυτές τις γραμμές χωρίς καμία επιδότηση! Παράλληλα, για τις υπόλοιπες εννέα γραμμές αξίωνε επιδοτήσεις ύψους 5,9 εκατ. ευρώ. Τελικά η «γαλάζια» διοίκηση της ΥΠΑ έδωσε τις δεκαπέντε γραμμές σε Athens και Sky αντί 2,2 εκατ. ευρώ

ΣΗΜΕΊΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ : Ξαναβάζουμε εδώ το ηχητικό ντοκουμέντο με την κραυγή αγανάκτισης του απλήρωτου απολυμένου , κυρίως για ν’ ακουστεί η φράση του «Πέστε στους Έλληνες να ξεσηκωθούν!».Επειδή κάποιοι αναγνώστες μας έθεσαν κάποιους προβληματισμούς περί βίας κλπ… έχουμε να δηλώσουμε τα εξής : Δέν είμαστε εμείς που θα κρίνουμε «επι του ασφαλούς» τις πράξεις ενός απελπισμένου ανθρώπου, που αντί ν’αυτοκτονήσει όπως πολλοί συμπολίτες μας μέχρι τώρα, εξωθήθηκε να επιλέξει την συγκεκρυμένη μορφή αντίδρασης.Γι ένα πράγμα όμως είμαστε απολύτως σίγουροι : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Rb3aejcxGw0

ΠΗΓΗ / ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ :

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1382727

Advertisements
  1. sapiens
    Μαρτίου 7, 2012 στο 8:08 πμ

    Εμείς έχουμε ξεσηκωθεί από καιρό…
    Από τότε που ο Κωστάκης έβαζε και ξανάβαζε την οικονομία σε επιτήρηση. Θυμάστε; Ήταν τα «πρόδρομα συμπτώματα» αυτού που έρχονταν. Τότε όμως, οι βολεμένοι μας έγραφαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και συνέχιζαν να ζουν την νιρβάνα τους. Τώρα που η κρίση τους άδραξε από αυχένα και κόκκυγα «βοούν φωνήν μεγάλην». Αμ το: «αγιούτε γειτόνοι» από μόνο του δεν φτάνει, ρε λεβέντες. Χρειάζεται παλλαϊκό ξεσήκωμα και αγώνας σοβαρός!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: